Valborg

Så har det varit valborg ännu en gång, mitt valborg börja hos Steff med grillning och drickanade med brudrna. ölspelet, jag har aldrig, dans, musik, prat, och massa skratt.  Vid 21:20 tog vi tåget in till stan drog runt träffa en jävla massa folk, jag köpte rosor? Haha fast vet inte vart de tog vägen, hmm. Sen vart jag gift två gånger också, usch på måndag kommer jag få hööööra, ännu en gång Chris du är så jävla störd, men, men :)  Ja en händelsrik kväll, kom hem vid 5, fick skjuts, tack Ahemd :D

En rolig kväll va det och mycket händelsrik men orkar inte berätta allt här, ska göra mig iordning snart ska till Bine sen :)



Grattis till Natta som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0