The truth

Idag gick jag inte till skolan igen. Men det vart sent igår alldelses för sent. Va jätte trött men kunde bara inte sova vet inte varför riktigt men så jag försov mig idag och orka aldrig iväg sen. Ingen lust att gå på träningen men jag lova Steffi och Martin igår. Och jag vill bättra mig så gärna. Så ska nog äta lite mat snart byta om och så.


I know that this will break me. I know that this might make me cry. You gotta say what? I know that this will hurt me and break my heart and soul inside. I dont wanna live this lie. So I want the truth from you. Give me the truth, even if it hurts me.....

Hur mycket är det värdt att förlora för en vän? Hur mycket är värdt att riskera för en vänskap?, som ändå känns så pass omöjlig ibland. Vad är det som är rätt och fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0