Suck

Skolan idag, lång jävla piss tråkig dag..... Med folk som har stora problem och låter det gå ut över andra, men kul att få höra dina jävla attityd problem, eeeh naej..... Nasse är bra (Y) Hon muntra upp mig på lunchen och hennes kompisar stöttade mig genom att tycka synd om mig, hahaha ! Men, men sen har man pluggat lite vart ingen träning, kunde inte få skjuts och orka inte stressa så han typ inte med bussen. Men har prov på fredag data prov från 1an något som jag inte han klart med, massa jävla frågor tråååååkigt! Men blir att plugga stenhårt på dem, så blir en tråk vecka med skola och plugg.. Imorgon eftermiddag ska det bli en sanningen ögonblick, jag vet inte om jag kommer klara av att sitta där med mamma och den där tanten, usch bättre att hålla käft,.


Hopp på Fredag kommer busungarna hit, de ska göra om hemma hos sig måla taket och byta fönter så de ska bo här till på torsdag! Jag kommer va död, mamma fråga mig förut om jag kunde skita i måndagen för att va hemma med bror han ville inte va själv, haha ofta det är ju han ändå annars om dagarna när Sandrar jobbar! Jag ska inte försöka missa så mycket nu, för får ju nya grejor hela tiden :S:S Som måste va klart till sommarlovet medans andra slutar får vi typ mer? Haha men aja blir nog simhallen med Tuva någon dag woho, lära henne lite simtag? Den första tvåringen som kan simma, wiie, okej nu måste jag plugga lite till innan jag går och lägger mig.
Måste nog göra lite samhäll imorgon och svenska? Fick ett papper med massa frågor idag plus att vi redan har en tjock bok att läsa, men får läsa hemma.

God natt typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0