Paff

I fredags efter skolan vart det att inhandla alkohol, senare på dagen kom jag på att jag ville ha nya gympaskor efter att mamma tjattat om att jag ska köpa nya ett tag eftersom mina jag hade var fem år gamla och nu är sjukt förstörda och fula. Men sen fick jag lust att åka till skylten med Moa och Steffi åh några andra, så bestämde det. Men sen när jag väl va inne och köpte skor kände jag hur trött jag var. Allt bara sjönk och jag vart på uselt humör, vet inte varför men. Så jag sket i att följa med tänkte men äsch på lördag är det ändå fest. Men när jag vakna igår morse va allt inte som det ska, jag försökte peppa upp mig hela dagen och bli glad, det brukar funka för när brukar jag villja dissa fest? Mamma ringde på kvällen hon visste lite av grejorna som hänt hon sa åt mig att inte festa för att det inte va någon bra ide. Tiden rann iväg jag börja fixa iordning mig snacka med folk på msn, kunde inte få skjuts och jag skulle väl vart hos Martina halv 10 på kvällen. Men det kanske kunde blivit kul endå, men när man mådde som jag gjorde igår, för ja alla har vi våra sämre dagar, då blir det oftast bara värre att dricka så jag tror jag gjorde ett bra beslut. Nästa helg ser jag fram emot då Leo och Tuva kommer, norrköping på lördag och cirkus på söndag. Längtar till rix fm, för jag saknar mina brudar och vill festa!

Kommentarer
Postat av: saabine

Du störde verkligen inte :) (L)

2008-05-19 @ 23:01:06
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se
Postat av: Martina

haha tror vi har så iaf =)

2008-05-20 @ 21:19:47
URL: http://martiiinaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0