Not Angel

Fan fan fan säger jag, jag är en dålig människa jo jag har vart det mot min hamster koko som jag skaffa för nu ett år sen. Knappt tagit hand om han och tagit ut han, städat buren gett mat och vatten men inte haft koll varje dag, och kollat vad han behövt, nu tycker säkert ni att det här låter skit konstigt, men den senaste veckan har han bara blivit smalare och smalare, han bara sover, hitta han nyss i matskålen han hade somnat där! Jag vet inte om han börjar bli blind? Hans ögon ser så konstiga ut, han sprang fan jämt i sitt jävla hjul nu är han så livlös det plågar mig så jävla mycket att se någon så här! Ja han är ett litet djur men jag vet att det är mitt fel, jag orkar inte se han så här.

Och nej jag kan inte sova ligger och tänker på för mycket annat , hatar att jag känner så här för dig, det är så jävla hopplöst jo jag är hopplös, hur duktig är man om man alltid gör fel med allt?

Jag klarar inte av att berätta allt inte för någon, jag vill inte jag vill bara lyssna, men nu skulle jag behöva min mamma så jävla mycket. Men hon är inte här och hon har inte funnits till på det där sättet på sex år nu, jag önskar bara hon kunde må bra, varför ska hon få plågas? =/



12 år sen och det var en lek, som med åren blev en stor grej, andetagen och kraften finns alltid där, jag känner den en idag. Det va bara en gej som utvecklades till en helt ny nivån och bara för nåt år sen va det på gång igen, men nu kunde jag tänka, förstå vad allt det där betyde. Men allt från den där sommaren i juni för snart12 år sen, det huger och ligger kvar en, vissa saker blir man aldrig av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0