Kväll

Hopp ni sitter jag här ny duschad, mätt på jordgubbar och lite trött.  Martin tvinga oss att springa 400, 100 och 60 meter eller tvinga inte  men det va viktigt som sagt gick inte så bra, vart besviken på mig själv när jag vet att jag gjort bättre förut och kan bättre! Men sen fick vi spela Innebandy på gräs det va kul så då vart jag glad igen, va svårt men gick ändå bättre en vad jag väntat mig!

Fast jag känner mig lite taskig nu ändå för Steffi skulle få jordgubbar för hon gjorde ett mål på en minicup IBF hade, jag va inte med då, men då sa jag ialf sen till Martin jag vill också ha jordgubbar annars kommer jag inte på träningen. Det va bara ett skämt, men idag kom han med jordgubar till oss! Klart de andra fick smaka med om de ville, men ändå hahah sjukt snällt. Kände att jag inte tacka direkt, men ärligt jag vart förvånad och ja jag kan va dålig på att vissa min tacksamhet. Men får skicka väg ett mejl och säga tack, för det var gott :)


Jag måste till skolan imorgon, tema dagar och vi ska få betyg i det :( Jag vill inte får ångest... Jag har nog aldrig hatat och haft så mycket ånget för skolan som jag har nu, jag vet inte men jag trivs verkligen inte =/


Aja jag ska inte klaga mer nu ska vara glad att jag får chansen att få den här utbildningen så jag någon gång sen kan få jobb.

Puss  och kram och tack för mig eller nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0