IDIOT

Jag skiter fan i vem du gillar jag skiter i hur hon ser ut vad hon heter och bor.
Men jag skiter fan inte i att du sitter och ljuger för mig!!!! Du va fan en av mina närmasta kompisar jo jag kanske va lite intresserad av dig ett tag men jag insåg snabbt att jag inte ville något mer en att va kompis med dig. Men fan ta dig jag lita på dig och roligaste är att man inte får reda på sanningen direkt från dig heller utan från andra håll.
Jag drar tillbaka allt jag sagt att du betyde från mig jag önskar att jag inte hade öppnat min käft någonsin och att jag kunde få allt det här ogjort! Sluta spela så jävla unik, och bra ! För igentligen är du bland det falskaste människor jag träffat, du uttnytjar alla i din omgiving.. Hör inte av dig igen idiot!

Kommentarer
Postat av: Martina

jaa visst är dom =D

2008-05-21 @ 23:55:00
URL: http://martiiinaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0