.......

Inget blir riktigt som det ska, igår skulle jag vart med Ella på kvällen men huvudvärken tog över och den lilla ork jag har den fanns inte.

Jag har beslutångest för de mesta, sitter och pluggar nu kommit en bit men nu går det trögt måste lämna in arbetet i morgon redan försenat. Ärligt talat så har jag tröttnat så mycket på allt, inget känns lika kul längre, jag är inte på samma humör som förut, eller det är jag väl, men ändå inte. Allt blir bara svårare och tyngre, men nej jag vill inte prata om något, jag tycker om hemligheter. Jag vill bara hitta något som ger mig bättre balans.

I morgon ska jag komma iväg till skolan för att sedan träffa Carro. Man ska va ärlig, men det går ju inte alltid, jag är är så rädd att såra, mamma har bett mig sluta upp med att leka psykolog , för jag är för ung för att höra på allt, men snälla jag bryr mig jag vill hjälpa, det känns om det ända jag är bra på är att faktiskt lyssna på vad folk har att säga, så låt mig. Jag klarar mig jag lever på det som jag så starkt älskar, visst saknar jag en hel del och det finns saker som kan förbättra min situation i livet, men det kommer det med. Va bara tvungen att skriva lite, nu måste jag plugga igen för vet att mobilen snart kommer ringa och då ska jag finnas där igen, men det är vad jag vill.

Tack och hej leverpastej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0