Do it well

Jag är så trött, sovit dåligt i natt igen jag vet inte varför men så är det. Palla inte skolan idag faktiskt, jag kände att jag bara behövde va för mig själv utan att göra något specielt, eftersom jag verkligen inte trivs i den klassen och programet jag går i så är det vädligt jobbigt att komma iväg varje dag. Men snart ett år kvar, och aldrig ska jag ge upp.  På studenten kommer jag gråta inte för att jag 'är ledsen utan för att jag slipper något som jag hatar så enormt mycket!
Jag kommer vara glad! Visst ska man plugga mer efter gymnasiet men det kommer inte bli samma sak.


Annars idag har jag vart på stan med Jenny en sväng,  köpte ögonskugor,masacara, brillor, parfym, örhängen, och smycke vart en glass på bosses också! Det här hade jag råd med tacke vare 500 hundringen jag fick på nåt sätt på valborg:P Jenny sa även att jag skulle få en tattuering som hon skulle betala känner en som gör det billigare, men då blir det efter sommaren eftersom han är uppbokad nu. Ska kanske till han nästa helg och kolla lite måste verkligen vara säker på vad jag vill göra! :)

Sen har det vart träning också fy fan vad jobbigt, jag är sämst, ingen kondition alls men hoppas på det snart! Trött nu måste försöka sova snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte än om jag ska sova hemma och så... kanske ska åka hem vid halv två till ljungsbro för ska va där på söndag..! men vi får se då.. :)

2008-05-15 @ 22:34:49
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0