Chillpill

Slapp dag, skolan var kort. Satt  och plugga lite medans jag väntade på Matilda. Sen vart det stan med henne oh så tack gumman jag är glad för ditt stöd! <3  Fick 3 besked idag två va jag överlycklig över. Det tredje jo jag är glad men ändå lite besviken på mig själv men nej usch det är komplicerat och här blottar vi hos inte, om vi nu gör det över huvudtaget eh? Nej, haha men :)


Rix fm den 30 maj en fredag då blir det förhoppniggsviss fest med brudarna?


Nu har ännu en vän lämnat kvar mig i lkpg Ella, vr flyttar alla för? Jo jag har fortfarande min chans att flytta upp till sthlm.Men jag har stannat kvar för jag vill finnas till för mina kompisar och mamma. Men jag vet inte det känns mer lockande och lockande för varje dag att flytta upp ditt faktiskt. Känns som en del sker redan gått förlorat här. Och ja tror inte folk dör om jag flyttar om de ens saknar mig? Haha jag skulle då sakna, men får se efter sommaren hur allt blir nu säger jag inte mer nog om blottning.

Kommentarer
Postat av: Martina

Du ska ingen stans !

2008-05-13 @ 10:15:53
URL: http://martiiinaah.blogg.se
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG, you are wonderful! Fest den 30:e!!!! vill också va med :D:D

2008-05-13 @ 16:43:22
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se
Postat av: Anonym

DU SKULLE VISST VARA SAKNAD PUCKO, MASSAA SAKNAD !

2008-05-13 @ 16:44:35
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0