Boom shacka ragga

Idag började dagen med skolan, hade bara två lektioner kommunikation och mentorstid. Inte kul men gick fort och va ganska slappt, fick köttbullar till lunch, mums :) Efter skolan gick jag in mot stan och tog bussen åkte hem till Angelica, lekte med Elias, fick mata han massa mys :) Sen åt vi glass och satt åh prata en massa, sen vart jag även bjuden på mat, gott och tack :) Sen åkte vi iväg och kolla korppfotboll, grabbarna körde va ganska kul inte fullt så duktiga men underhållande :) Haft en bra dag och är på bra humör nu även fast jag vart lite irreterad på förmiddagen men det beta jag bort fort. Sitter och pratar med några vänner på msn nu det gör mig på ännu bätrtre humör för vi har roliga samtalsämne =) .


Ska försöka hoppa i säng snart skolan imorgon lång och jävla tråkig dag men sen blir det träning på kvällen, får hoppas att det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0