Veckan

I tisdags efter skolan vart det stan med Steff åt på teddys så gott :D Sen på kvällen vart det träning, skönt men fys är ju inte det roligaste tyvär! :(  I onsdags efter skolan drog jag till Ella kolla på två filmer en deckare vad den nu heter, men bra, sen air buddys söt film, va kul att ses! I torsdags va de först skola sen va jag med maba och på kvällen match, innebandy på gräs, fick en käft smäll börja blöda sen har jag brutit något i tummen efter flera slag på den, svullen och blå men nu är det bara rött typ och man ser att det är en spricka inne i själva nageln! Gör fortfarande svin ont men jag tror jag gjorde en rätt så okej match! Igår vart det  först stan käka glass med Jenny, Abbe och Brinken, sen möta Aaron hem och fixa sig och äta sen möta brudarna satt och drack vid stångån sen drog vi till trädgårn, där man yra runt bland allt folk vart att åka taxi hem, haha sjuk kväll igentligen men det va okej! Idag har jag sovit bort halva dagen sen nu ikväll va maba förbi här en sväng sen träffa jag Suad ute en stund,. det va bra  :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0