Värld helg!

I fredags va det först skola, självklart kom jag försent till provet för att jag vart uppehollen av lite trevliga och galna människor men det gick bra. Sen vart det att gå för att träffa Aaron vi fick oss en fin dag, cp gubbe på systmet i stan som inte ville sälja till aaron bara för att jag stod brevid och inte kunde vissa legg så klart! Så fick åka till tornby istället. Kom till bine vid sju vart lite sent och drack för fort så jag vart ganska full , vi såg bara takida mer han vi inte:P Sen gick vi runt lite träffa på massa folk och prata sen satta vid hos med några kompisar och träffa även på ännu mer folk kommer dock inte ihåg namen såklart! Men det va kul tog sista bussen hem ialf bra att jag gjorde det, jag hade kul ialf bara lite riv sår och ont i lilltån och ett blå märke här och där så kan det gå ibland!

Lördagen bakfull halva dagen sen åkte jag in till stan statt vid palmerna med, Therese,Carro, Hanna,Matte och Albin åt massa goda saker, sen vart det att gå och dricka öl med nasse och folk, fick panik när de fråga om legg men sen bah nä skoja, haha så jag fick öl! Skulle ju inte dricka men jag palla inte vara hemma! Sen vart det ågatan träffa Hanna,Ida och Steff kul! Sen massa mer folk hade kul och skratta massor och va bara sådär glad som jag inte vart på länge, älskar värmen och fina ute kvällar med vänner!

Söndag åkte till sturefors och bada, sen va det lite jublieums fest här på gården , det va mys, tårta, tipspromenad,grillning, lotteri och lekar.

Haft en bra helg, den bästa på länge !

Jag är lite nervös, vet inte om jag har en anledning men låt den här känslan bestå och på vilket sätt det blir så hoppas jag att vi alla mår bra av det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0