Tisdag morgon

Nu är det tisdag klockan är snart halv sex, och då undrar ni väl såklart varför morgontrött jag är uppe? Jo jag har sovit i natt, fast jag somna runt klockan 20 igår! Va rejält trött efter skolan och suttit ute i solen i trädgårdsföreningen med Emil! Hanna, Ida och Rasse kom även dit en stund också! Hade en bra dag med trevliga pratstunder och goda skratt! Det känns så skönt att vi slutar snart, det är en stor lättnad och jag känner mig inte stressad fast jag har lite kvar i svenskan att göra, för att jag vet att det inte sätts något betyg i det så jag kommer hinna klart med det i veckan utan att behöva känna press och stessad, det ända är väl grupparbetet i arl, det får vi ju betyg i , men får tvinga Emil och Steff att sitta kvar i skolan med mig på onsdag lr torsdag! Idag är det en lång och tråkig dag i skolan känns väl inte lika bra, men just nu fungerar det bra i klassen endå. det är okej liksom. Jag är lite hungrig men ska nog inte äta frukost en måste nog läsa lite hur svenska boken!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Detsamma :)

2008-06-03 @ 06:04:53
URL: http://jth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0