Tinnis

Efter skolan idag vart det tinnis med Bine, även Hanna va med en stund, det va skönt att bada, riktigt skönt! Åh kul att få träffa de två också! Nu har jag gjort mitt sista arbete  i skolan, måste lämna in det och en bok i morgon fast på dagen ska vi vara hos Jenny, J i klassen grilla och bada, det blir nog fint, sen på onsdag och torsdag är jag ledig, woho. Ska på möte på torsdag kvällen om sommarjobbetm är lite små nervös faktiskt, ingen anledning men ändå. Imorgon får jag se min älskling också, kan ni gissa vem jag pratar om? Jo Henke , woho hoppas sverige kan vinna , skulle ju va kul men innan matchen ska jag förmodligen träna, måste va duktig ibland ju.


För övrigt vill jag typ åka hem till dig nu och pussa på dig, det låter väl fint? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0