Suprise

Visst kan oväntade överaskningar ibland va så sjukt bra? Jo så va min idag ialf, hade förväntat mig att allt skulle gå skit på sjukhuset idag, men mina värden har aldrig varit så bra som de är nu och jag har gått ner två kg, fan nu ska jag fortsätta så här, för nej ni kan inte fatta vilken vändning jag gjort! På knappt ett halvår då jag legat i risk och varit jävligt sjuk ligger jag nu på helt sjukt bra värden. Jag fattar inte hur men jag gör det! Se till att jag cyklar till sommarjobbet varje dag sen och inte komma in i de dåliga tiderna med alkoholen igen så ska det nog gå bra! Druckit tre helger i rad och på fredag blir det igen men sen är det fyra helger kvar tills jag fyller jag vill hålla det och inte dricka då får se hur det går med det!

Träffa Rebecca sen ialf vart fika,stan,subway,träffa folk och bara ha kul tack för en bra dag imorgon blir det örebro stannar en vecka för nästa onsdag fyller rebecca då ska jag följa med henne när hon ska pierca sig så ska hon få någon fin present :D




Kommentarer
Postat av: saaaaabine

Bra chris :) <3

2008-06-19 @ 21:49:40
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0