örebrooo

Nu sitter jag i örebro, kom hit i tisdag då vart det bara en lugn kväll med film oh så. I onsdags va vi först på lager 157 men jag hitta inget :/ Sen åkte vi till jonas, film,musik,prat,skratt, kortspel som jag sög på osv moha, igår sega vi på dagen på kvällen va vi hos pontus sen åkte vi hem efter att snälla karl hämta oss, för vi ville inte ligga i soffan med pontus mamma bara för att det va de enda han kunde erbjuda så sov i fannys sköna sääng :D Ikväll blir det fest först grillning sen förmodlogen blir det att åka till ett ställe som heter harje verkar som många ska dit så vi får väl se,. kommer hem på tisdagen.. Men på onsdagen ska jag träffa älsklingen rebecca för hon fyller år :D Sen på kvällen blir det nog att sova hos maba och jag ska va så snäll och slå han massa bara för att han har ett så sött mongo, jag saknar han! om ni nu ville veta det, jao lite kort om vad vi gjort.


TREVLIG MIDSOMMAR GOTT FOLK!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0