Herregud!

Bine skicka en film till mig som vi var med på från skäninge föra året som någon har på sin blogg, och jag har nog aldrig skämts så mycket i mitt liv förut som jag gör för den filmen, jag minns inte ens att det hände den kvällen, alltså att han filma oss och så ;:S Jag skirker som en fjortis verkligen som jag vore 12 lr nåt ;S Sen frågar han om vi sett Darin jag bah. nej vem är det? Sen säger jag Jorderdanien, eeh? Helt jävla körd och massor har sätt det fyfan..... Blä'ääää ångest lovar jag att jag har för den:(

Aja nu är jag hemma från örebro ialf tåget vart försent så missa det från mölby :S Skulle fått vänta  över en timme men tur så va mamma ändå ute och körde så hon kom och hämta mig, tack mamma! <3 Träffa maba en stund nu på kvällen också, efterlängtat(: Åh eftersom klockan är 12 fyller Rebecca 18 idag, Grattis, även patrik fyller 22 grattis grabben :)
Så det blir att träffa rebecca, men på kvällen ska hon på krogen så då då får jag leka med maba istället med det är ju bra det med :)

Aja nu ska jag nog gå och kolla film och försöka få bort den här ångesten:S !

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman, JAG DÅÅÅÅÅÅÅå?! de va ju jag som skämte ut mej kunde inte ens stå på¨mina ben hahaha fyfan aja!:P Puuuuuuuusss de va martina som skicka l'nken till mig

2008-06-25 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0