Gårdagen

Det börja med att äta lite jordgubbar och pizza fick dock inte i mig så mycket, men det va gott och så lite cider till. Fick en kamera!! Jag vart skit glad ! Presenter genom skulkänslor så lite surt känns det ändå men,men, cykla in till stan sen det va lite kul. Sen börja det  med fest hos Steffi, dans,prat och sång. Sjöng national sången när vi vänta på tåget, vettefan vr men jo det va kul. Sen drog vi in till stan till någon kille som hade fest där jag va körledaren med birra låten aj på min hals idag!!
Senare drog vi till trädgården träffa gamla klasskompisar som man gick i samma klass som i 6års-3an även chrille från 7-9an men ändå gått i samma skola som dem från 6års-9an, sen träffa man massa mer kompisar så klart det var kul.
Kvällen sluta hos bine sov där en stund sen åkte hem ganska tidigt på morgonen åt frulle och sov. Så nu sitter jag och lyssnar på musik, och är lite små irreterad,  på att folk alltid ska snacka skit eller förstöra som igår, ni lyckades inte men jag är rädd att det någon gång ska göra det, för jag orkar inte såra någon eller bli sårad men som sagt tiden får utvissa allt, ska inte försöka att tänka på allt för mycket..

Fotboll ikväll ialf, ska bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0