?

Jo även om det va jävligt fel av mig att göra som jag gjorde, och jag vet att det inte räcker med en ursäkt så hjälpte det mig för nu vet jag vad jag vill, jag vet det verkligen och nu kan jag förhoppningsvis få slippa all den där tviveln, men jag måste börja lära mig att släppa på grejor och inte hacka upp mig för något jag vet ens om det är 100 procent säkert.
Sluta ta det dåliga förgivet, jag vågar fortfarande inte hoppas men ialf jag måste våga tro lite ibland, för annars om man aldrig kan tro på något då blir allt så meningslöst? Och det är så jag har varit en hel del och extra mycket de senaste två åren, men jag har behövt tid och det behöver jag fortfarande men nu ska jag verkligen ge allt och jag ska inte vända dig ryggen för nu vet jag vad jag vill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0