Emil är en mupp

Nu är jag hos Emil klockan är bara snart sex, på morgonen, moha varit här sen igår va. Men har inte somnat en, gash för det då. Kollat film, lyssnat på musik och haft djupa samtal för Emil lekte doktor phil typ, fast vi kom inte fram till så mycket förutom att jag är som jag är vild and craayz, haha jag är på flumhumör övertrött som satan. Vill åka till min mamma nu,hon är på något jävla ställe, ska dra dit på onsdag får se men pallar verkligen inte den här staden, den kväver mig långsamt seriöst och jag kan inte bo hemma med den där gubben. Åh orka va på flykt i min egen hemstad, jag behöver min mamma, så gud ge mig biljetter så jag kan ta tåget upp till sthlm och sen kan bo hos kusin ett tag och sen åka till mamma lr nåt, på något jävla sätt, vettefan vad stället heter ens vet bara att det ligger en bit från sthlm. Men annars så ska jag idag träffa Jenny sen leka med bull ikväll , bra det :) <3


Nu ska jag skriva i Emils blogg för jag fick det så ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0