Damp

Fotbolls matchen i lördags gick inte så bra, fast spanien va bättre som jag trodde, tyvär... Igår tillbringades dagen i oxelösund mycket lek och mys, kvällen tillbringades med Jonny med film det va kul :D Snart ska jag till sjukhuset , ta prover och prata jag hatar det alltid lika mycket, jag vill verkligen inte dit det är bara jobbigt! Alltid samma frågor och tjatta och jag har inget att stå emot med, ingen lyssnar ändå. Men sen ska jag träffa Rebecca, underbart! Det behöver jag verkligen nu!

Någon som vill byta liv? För jag är så jävla trött på mig sj! Jag gjorde fel och gör fel, varföööör? Nu när jag har det som jag så länge velat ha är jag ändå inte nöjd, och jag blir då arg, något känns så fel samtidigt som det känns rätt. Jag har förlorat fästet tror jag, är i en stor jävla sinnesförviring, tappar orden bara. Aja nu måste jag äta min lunh bestoende av korv och potatissalllad sen hoppa på bussen och höra på vad de har för klagamål den här gången, alltid hittar de ju något. Jag försöker ju hela tiden men tror min diabets är bra men vikten..... Suck...

Imogon lämnar jag ialf lkpg, önskar jag kunde lämna förvirringen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0