Sex and the city


Det blev att se denna ikväll, skulle sett Jiddra inte med Zhoran men fanns knappt några platser så vi valde denna istället. Jag trodde den skulle va dålig! Sett typ 2,3 avsnitt av serien men inte tyckt att det varit så bra då. Men filmen var bra, den va aldrig seg det hände roliga grejor hela tiden och man fick sig många goda skratt och jag tror många tejer/ kvinnor vad man ska säga känner igen sig i filmen, jag gjorde väl direkt inte det eftersom jag fortfarnde är ung och inte haft något direkt seriöst eller varit i något äktenskap. Men nu är jag glad att bine och hanna fick mig att se den, för den var värld, att se vet att jag sa senast till jonny nej fyfan för en sådan tjej film jag vill inte se den, men ja man får ju ändra sig, visst vissa saker var väl lite väl att ta i kanske men så är det i alla filmer och i verklighten finns en hel del i överdrivhet också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp mycket bra film :D <3 Godnatt ska sova nu hihi astrött Loveyouu<3

2008-07-12 @ 00:54:47
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0