Vis

Igår klockan 14:30 beställde jag tåg biljett och bestämde mig för att åka upp till västervik så packa, kläde på mig och gjorde mig iordning och tog bussen vid 15:30, tur att man är snabb ibland, tåget gick 16:16 och som tur var fick man sällskap av Fia,Jossie och Martina som skulle till vis:D Väl frame i västervik vart det att säga hej då till tjejorna och hej till Rebecca, hem till henne, äta mat fixa sig lite och börja supa sen traska vi ner mot stan senare på kvällen, möte upp Ellinor och prata med henne sen träffa jag på Tess och kort efter det tappa vi bort Ellinor och Rebecca, så vart att va med Tess resten av kvällen, vi gick runt bland annat med hennes kille och hans kompisar, sen träffa man på massa mera killar, ja det va mest killar där kändes det som haha såg mer av dem ialf, fast träffa ju några tjejor med! Folk ialf som jag inte minns namnet på inte för att jag va full utan för att det va för många namn att hålla reda på.

Men säger bara tjejen på mc donalds, hon såg helt förstörd ut, mosa i sig maten , skrek på alla, och betede sig så jävla illa, jag vart pisst off på henne så vi tjaffsa lite, haha ondöigt men fan jag blir irreterad när folk tror att de kan bete sig hur som helst, skyll inte på fyllan där för hon va för jävlig, nu är jag ärlig den va fan den hemskaste människan jag möt!

Hade kul ialf förutom på slutet kanske, Rebecca va hemma hos sig och alla va ganska så packade så ingen kunde möta mig, det jobbiga var inte att jag gick sj och att jag gick vilse en jävla bit! Det jobbiga var att jag va så kissnödig, och hungrig haha hade ju Rebecca i luren så ensam behövde jag ju inte känna mig, skulle jag väl inte gjort endå jag är ju knappast rädd av mig men bara att jag aldrig skulle hittat om hon inte förklarar vägen :P

Är skit trött nu börjar jobba klockan 10 imorgon men ska upp 8, för jag vet inte hur lång tid det tar att cykla dit och riktigt vart jag ska tror jag vet men vill inte chansa och komma försent första dagen, så bättre om jag slipper stressa för jag är ju skapligt seg på morgonen och att jag hinner vakna till för det tar sin tid med så att jag sen kan va på vettigt humör med! Ska kolla lite film nu annars kan jag inte somna, fast jag är trött måste stänga av tänkandet lite och det gör jag bäst med film lr bok, men har ingen bok att läsa och åka och låna blir ju aldrig av va fan. Aja god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0