Ehh

Hopp söndag och helgen är snart över =/ Måste städa,fixa med disken oh mat tills imogon, även fast vi bara va 6st här igår blir det ju lite stökigt och disk, men fixa det mesta innan alla stack igår så ingen fara. Det vart förfest här igår med brudarna sen utgång först till sangria sen till maxim, och jag hade inte så jävla kul.. Mådde dåligt hela tiden :S Fast jag va inte full, klart jag va lite påverkad men inte full drack inte mkt, mindre en vad jag brukar faktiskt. Men eh igår vart det vädligt fel med mat och insulin, och sömen de här två senaste veckorna har inte varit den bästa. Så det va väl allt som påverka, fick ialf skjuts hem vi halv 3 typ, tack fredrik :)

Ifredags vart det ingen fest ialf det var tur det för mer alkohol behöver jag inte :P Men vart att umgås med Steff, emil( min slyna för den delen haha :P ) Sen hans kompisar, dan, david och niklas. Det va kul förutom när emil snacka skit om henke då blir jag fan arg, haha :D


Nae nu är jag död får se om jag överlever detta, men jo klart jag gör men kan bara säga att så här dålig har jag aldrig kännt mig, hoppas inte jag fått det onda som går i släkten bara, mitt hjärta ska funka normalt, tack =/ Men är nog bara mitt slarv med att ta hand o mig själv som spökar den här veckan som kommer ska jag fan hinna äta och sova ! =)

Kommentarer
Postat av: Mellis

Tackar du inte mig? :(

2008-07-28 @ 14:36:47
Postat av: Mellis

Tackar du inte mig? :(

2008-07-28 @ 14:39:44
Postat av: Mellis

haha oj två :P men det förstärker bara min poäng!!! Oo

2008-07-28 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0