Nu får jag lägga av!

Ikväll såg jag idol, åh nu sitter jag och blir ledsen för att jag tycker synd om den som ska åka ut och sitter och funderar på vem jag vill, och jag tror jag tyckte att Robin va sämst ikväll men när jag tänker så blir jag ändå arg på mig själv, han var ju duktig  och jag vet att någon  måste åka ut, men jag vill inte det!  Asså jag vill ju att alla ska få lyckas, fy fan vad jobbig situation att vara så äckligt nära och sen bara bli tre i en sån här sak, men det är ju globen!! Pissigt helt enkelt, så jag sitter och tycker synd om Alice och Robin ikväll. För Kevin har aldrig hängt löst, jag går på en stor skola där jag hör ofta folk säga att han är bäst! Åh min mamma tyckte han va bäst i kväll, ja jag tycker han kan sjunga bra i alla sång stilar ja han är ju inte min idol det är ingen av dem som är med, men jag är skapligt säker på att han redan är finalist och jag tror han vinner allt men det är ju va jag tror! Nä nu ska jag kolla på vem som åker ut och gråta med dem, för att jag tycker synd om den.! Jag får sluta att tycka så synd om allt folk tror jag ;)

Just det en sak till att juryn erkände att de valde fel låt till robin, lite sent att komma på det nu! Han har i vilket fall från att vara en osäker pojke som inte vetat varken hur man sjunger inför publik eller rör sig på scen, uvecklat allt det till något bra men jag tror han behöver mer tid, sen är han redo :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej de är delvist skymt...

så inte värt att betala resa till sthlm..

Jag fick dem genom Idolsiten, skrev i mina uppgifter, de lottade ut några biljetter tror jag



Så jag gav bort dem till någon som bodde i närheten som hade en dotter som var idolfreak haha.p

2008-12-05 @ 23:03:08
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Martina

vet faktiskt inte =/ haha

2008-12-06 @ 01:26:35
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0