Meningslös skoldag

Första lektionen hade jag global miljövård mellan 8:10 - 10.00. Men jag vaknade vid 8:15 oh såg att även om jag åt snabbt och kläde på mig så skulle jag inte varit i skolan förens tidigast halv 10, tar ju ett tag med buss:S Så sket i det, så tänkte att jag skulle söka upp Patricia så vi kunde fixa våran redovinsing på historian,men Emil va ju inte där så inte mkt vi kunde göra.. Så hade 45 min rast innan svenskan började, då vi har redovisning imorgon så jag, Jimmy och Pernilla som är i samma grupp bara fixade bilder och pratade ihop oss om vad vi skulle säga, tog inte lång tid. Sen hade vi lunch rast våran enda långa och längsta som är i en timma och en kvart. Då vare projektarbete, men han som skulle redovisa kunde inte prg av sjukdom. Så då vart det bara att sitta och glo eftersom min analys är bara sparad på datorn här hemma, så kunde inte göra den och min handledare Maria va inte där så kunde inte snacka med henne som jag skulle behövt, eftersom vi behöver fixa rapporten men min grupp funkar ju INTE! Aa sen efter det va det historia, då bara två grupper vara klara för redovisning:S Sen hjälpte jag Emil lite med att fixa hans arbete eftersom vi ska redovisa imorgon... Så skulle jag sitta och plugga med Steff och Jenny, men Jenny drog hem:S  Åh jag åh Steff är inte så bra på att plugga ihop förutom på lektions tid så vi satt och snacka massa istället :P Till mötet om praktiken som var vid 18, slutade 15:45 det va därför vi stannde kvar inte så mycket ide att åka hem..... Men meninglös skoldag säger jag bara allt handlade ju om att glo och vänta på redovisningar :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan man lugnt säga ! ändå är jag tröttare som aldrig förr :P

2008-12-08 @ 22:14:25
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Martina

ingenting än sålänge ;)

2008-12-10 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0