Mellandags rea

Och jag hittade en del, tycker att det var bättre rea på ikano så hitta därför mer där än i stan var mycket mer folk i ikano också!


Detta köpte jag:  lång brun t-shirt på bik book för 49 kr
lång vit t-shirt med tryck från cubus för 89 kr och ett par spets trosor för 10r som hade kostat 99 innan!
nyårs kläningen en söt än från vila för 250 ingen rea på den men..
t-shirt för 99 kr och tre par trosor för 129 från gina
glitter rouge  79  och puder 49 från h&m.

Eftersom jag hade presentkort på gina och h&m så spendera jag bara 398 kr på allt detta, det är väl bra ? :)

Kommentarer
Postat av: steffi

jag hittade den på Vero moda :D fick den i julklapp :) Lääängtar till nyår nu :D<3

2008-12-28 @ 13:54:55
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0