Stranger

Hopp så vare söndag igen, känns ganska trist för imorgon är det skola igen med start 8:10 och slut 15:45..
Oh sen äre så att jag fortfarande är ganska dålig på att skriva, blir inte skrivit så mkt nån gång per dag knappt det. Sen är mycket av det bara en massa skrivande, men om ni vill veta vad jag gör om dagarna kolla min bdb, för där kommer det upp ialf en liten uppdatering om vad min dag har bestått av och där finns ju bilderna med. :)  Kan ju även lägga upp någon bild här nu från igår, dansa massa och träffa nya trevliga människor också ! =) Kom hem 4:45, för efter krogen hängde jag med grabbarna till macken för de skulla äta, men jag köpte bara en dricka,  man blir ju törstig av att dansa och idag har jag fortfarande ont i halsen och nu i vänster örtat också, kan det vara en förkyldning på gång? Sen känner jag mig skapligt seg men kan bero på sömnrytmen, dansen, skrikandet, alkoholen och att det börjar bli kallt ute och att man va ute en ganska bra stund i bara kläning utan någon tröja (Y) Men ännu en bra helg till och med bättre en den föra :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0