Så går det.

Veckorna går för fort, snart börjar skolan ushaan på det. Min vecka har bestått av att jobba varje dag, fixa här hemma, tränat, vart med matilda,kim,sofia,emma.. Festa igår då först hem till Martinas nya fina lya, sen ut på krogen för min del. Och gratis är gott :D Tackar man för, när det är varmt och jag sovit för lite och folk ger mig spritdrinkar och öl sen när jag sveper det lätt då känner jag av. Men kul och mys hade jag (A) :D..

Idag har jag bara slappt sönder, massa prat på msn,tele och kollat på sex and the city, känner mig helt död. Så det här får bli en hemma dag min fjärde hemma dag på hela sommarlovet asså då jag bara suttit hemma och slappt utan att ha umgåts med någon, då har jag ju vart i farten ganska så rejält mkt, gör ju i stort sett saker varje gång efter jag jobbat också så:P


Sen vill jag bara säga: Jag är stolt över att jag tackla ner det här som jag gjorde, aldrig mera du, ditt liv kommer att bli till ett helvete ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0