Nykvarn

Aa inget nykvarn nästa år tror jag knappast att det blir, åldrarna där va väl mellan 93-91 lr ialf det flesta, vissa i min ålder med men , ja det har varit roligare. Träffa på kompisar och nytt folk som alltid. Blev kompis igen men en som jag vart osams med i ett år, historien om vr tar jag inte här, men nu är vi kompisar igen. Igonera känslor och sa hej då till en "kärlek" Träffa tjejen som jag inte tål, träffa de som visste vem jag var, men jag visste inte vilka de var, eeh kolla på chris bdb , tjejer? Sen den jag velat ha svar från fick jag ett svar ifrån, så där träffa man en man ville träffa och vi får väl se hur allt blir vänner lr inte vänner , det avgörs :) Aja kvällen var blandad av känslor både bra och dåligt helt enkelt så kvällen va sådär. Min kväll lr aa natt sluta hos Emil, åkte hem med sista bussen där ifrån igår, haha va ju i ett dygn med han illla, Nerå :) Va roligast hemme hos Steff innan ialf (Y) Får se hur det blir med nollnigarna när skolan börjar nu ialf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0