Nu får ni reda på en hel del som ni nog inte visste;)

Saker man gjort och inte
Rökt- Ja
Snusat-Ja
Strippat - mjo halft :P
Baxat- Ja, cp :S
Slagit någon/Varit med i slagsmål- det också

Blivit slagen/misshandlad- ja sånt som händer,
Anmält någon/något hos polisen- Japp kolla svaret innan, men tog tillbaka det sen :S:P
Blivit anmält av någon hos polisen- Ja, fan vad löjligt det va, inget hände :D
Hoppat fallskärm- Nej men kanske något man borde (:
Uppträtt för mer än 100 personer- Japp, i skolan (:

Varit på kolmårdens djurpark- ohja
varit på Gröna Lund- japps =)
Hånglat med någon av det motsatta könet- nej men aldrig va :D
Hånglat med någon av samma kön – fyllegrej det där
Varit utomlands- Ja vill igen!!!
Varit på en kryssning- Japps
Blivit kallad hora – jo :S
Blivit kallad Emo- mjo nån gång :S
Blivit kallad fjortis- Ja EMIL SUNDMAN! :)
Vart på en ungdomsmottagning- yes
Varit gravid- TUR INTE =) , jag skulle inte klara av det!
Tagit någon slags drog- NEJ!
Haft en leverskada – nej
Legat på sjukhus- ett anntal
Brutit något ben- ja fingret om de räknas?
Tältat- ja =)
Badat näck- hihi aa (:
Skurit mig. – jag är väl klantig lr?
Varit rädd för min mamma/pappa- cp kan det bli..
Skrikit hora/bög/emo osv till någon- Jo det har man
Blivit slängd/knuffad i vatten- Ja ass kul :)
Solat näck- ne :P
Masserat någon- Japp, utbildad också ;)

Välj:
Choklad/Lakrits – salt lakrits :D
Rött/Rosa - Rosa
Grönt/Blått - Blått
Svart/Vitt - Svart
Sommar/Vinter -Sommar
Gitarr/Piano - Gitarr
Hårdrock/Techno - Hårdrock
Hiphop/Metal -Hiphop
Justin Timberlake/my chemical Romance- My Chemical Romance
Hemmakväll/Fest - Party :)
Sola/Bada - Bada
Fiska/Jaga – inget, men fiska då :P
Svennesommar/Utomlandssemester - Utomlandssemester!
Mamma/Pappa - MAMMA<3
Syster/Bror - Bror

Jag är:
På för humör nu: seg
Blyg: fast nae
Rätt så snygg: mm eller hur
Pervers: nerå
Favorit: hos vem?
Dryck:alkohol lr apeslin jucie ;)
Mat: kebab barens kebab lr taco
Spel: men,jag vet inte
Film: någon bra bara :)
Band: simpel plan
Klädersplagg: långa tröjor, shorts, leggins
Klädersmärke: inget?
Kille: svååårt
Tjej: tänker för mkt ja,


Vad tror:
Du andra tänker om dig: jävla mongo de där!
Händer i ditt liv om 6 år: mkt bra hoppas jag?
Händer med världen om 100 år: KABOOOOOOOM ?
Tror du på Gud: nej fy fan
Tror du på liv på andra planeter: kanske, inget jag funderar över serru

Övrigt:
Musiksmak: allt möjligt
Intressen: kompisar,fest,musik,film, innebandy, skratta ;)
Kär just nu: Nej
Saknar just nu: Rebecca
Sa senast: God natt
Lyssnade senast på: Cry on my shoulder




Roligare en så här blir det inte idag, God natt ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0