Nolla

Japp igår nolla vi, fan va vad kul det va, spåra ut lite kanske alla lekar vart inte gjorda och planeringen höll väl inte så jätte bra men de flesta verka tycka att det va jätte kul, de fick ialf köra irländskjulafton, "jag har aldrig" då även vi var med. Ta sönder en ballong genom en sex lek, jag hjälpte till ;D Hitta på en låt, presentera sig och göra en dans, de som inte va tysta fick fil över sig, och mjöl fick alla, nerklottrade tröjor och över amar och ansikten. Bada i fontänen, krypa och ja en massa. Tror många av oss va minst lika fulla haha, splittringen blev av när vi kom till stångebro va där ett tag hälsa på folk sen vidare in mot ågatan in till 55an en snabis sen åkte motvilligt hem, men bra att jag gjorde det, bättre en at gå hem lr att sova hos någon som man sedan ångrar hrrm... Japp full va jag och sjöng och hejade på mitt lag för vi hade lag, så min hals är inte i toppform sjöng birra låten haha. Fy fan jag har verkligen ont i halsen, men ikväll ska jag ut igen fast tar cyklen så jag kan åka hem sent sen och så jag även kan sova i min egna säng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0