Lägenhet

Snälla varför kan jag inte bara få en lägenhet? Jag klarar inte av det här, jag gör inte det. Jag vill här ifrån mer en något annat. Fan Jenny, var är du? Du ringer inte hör inte av dig? Och DU , skulle vara min foster mamma, fatta någon gång jag kan inte klara av allt hela tiden, och du ska finnas för mig, lyssna, stötta och ge mig råd. Jag har funnits där länge för dig nu stöttat dig och lyssnat, men vad har du gjort för mig? Inte ett jävla skit, jag är arg nu riktigt jävla arg och det blir jag inte utan anledning!  Jag skulle ge allt nu för att få flytta, så om någon människa vill ha en innneboende som jag, kan ni få betalt . På något vänster får jag klara av det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst äre det jobbigt att det är så svårt att få lägenhet :( Jag vill flytta hemifrån, men har inte ens lyckas få jobb än! Jävla lågkonjuktur.. Menmen, lycka till iallafall :D

2008-08-14 @ 02:24:28
URL: http://denrosaelefantens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0