Jobb sökare,

Jo jag vill ha jobb, jag vill flytta, jag vill ha en framtid, jag vill klara mig, jag vill inte hamna i skiten. Jag vill inte hamna i en famil igen där bråket startar när de vaknar och slutar när de somnar, pgr av de stora bristande pengarna, tjaffsen om att gubben inte kan få fast anställning prg av dålig utbildning, jag vill gå färdigt nu plugga vidare hjälpa andra, jag vill bli kontaktperson och mer där till. Någon stanns måste jag börja, försöker hitta jobb men på de flesta är jag för liten för och har för dålig utbildning en så länge. Kontakter, jo det måste man ha, men har jag det? Men om någon har ett jobb så skull jag säga ja tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0