En till för att jag är på humör med det ;)

Regler: ta fram din mobil, bläddra random i din inkorg, stanna då & då och skriv sms'en som svar på frågorna.

 

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?

Okej (: jag hjälper till att betala (: det är bara att komma till mig när du är hemma, för jag är hemma (: puss

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ok nåt du skulle kunna ha som kille

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Party lr ? ;)

Vilket sms blev du mest berörd av?
Tannefors :) förfest

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Okej, men det går bra vettu;) puss

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Det gör vi(: Älskar dig

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Men:P

Vad vill du höra mest av allt?
Nej! Jag är jättegullig ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0