Virvel

Igår va det sista praktikdagen då, fick present en choklad ask och ett kort där det stod lite fint. Aww jag blev lite tårögd inte hade de behövt köpa något, men tack! Kommer sakna folket där! Inte vart i skolan på 8 veckor, 6 veckor praktik och två lov, undrar hur detta ska gå ? Måste verkligen klara mig igenom detta år också, det vill jag nog mest av allt, så ge mig stryka till det tack. 

På kvällen vart det att åka till bine, va med henne malin, tim,ted,ellinor och rebecka, satt och snacka kolla lite hockey och drack öl, ja det va en trevlig kväll ! =)

Sov över hos bine, så kolla vi på momento, och bine har ju fyllt 18 så visste vi svaret på en fråga, eller snarare vi kollade upp den. Så sa jag ska du ringa hon bah ja tänkte det, efter första kom hon inte fram, men efter andra då fick hon registera sig. Men de ringde inte på den frågan, men det kom fler frågor så vi kolla upp dem, oh sen ringer det! Trodde det va min mamma men sen ser jag bines blick, aah shit, så fick jag stänga av tvn ville ju höra men blir ju konstigt ljud annars, ville bara skrika men jag våga inte för då kanske bine skulle missa något de sa! Hon fick välja på 2000 eller jackpot men på jackpoten kan det bli mindre så valde 2000! Fan vad männsikan va nervös, trodde nästan hon skulle säga fel, margareta krock, ja bah yes hon sa rätt och det va rätt svar, ni kan ju gissa om vi skrek när hon hade vunnit! Åh jag ville med ringa in men nehe inte 18 en :(  Men underbara männsikan vill ge mig 500, och i det dåliga läget jag ligger i så blir jag glad av en krona! Men som sagt hon gör som hon vill jag blir inte sur liksom inte jag som ringde jag va bara med :) Vi har kollat resor idag med, jag ska kolla lite till snart blir nog Turkiet eller Bulgarien, vet inte vad jag är mest sugen på. Vi sökte ett jobb också, om någon vill ha hjälp med något eller behöver en medhjälpare säg till! För pengar behöver jag verkligen!!


Oj blev långt nu men mycket att berätta, borde sova men jag somna vid 8 förut trött haha vart för mycket med vinsten och allt i dag så somna när jag kom hem typ,just det fy fan vad illa, displayen på min kamera är sönder efter den åkte i backen, så försäkringen täckte inte så kostar lika mycket att laga den som vi köpte kameran för, och jag har inte råd, så nae får skita i kamera på ett tag :( Min kära mobil är med sönder! Sjuk asså den åkte ur fickan igår när jag skulle resa mig från toan.  Vattenskadad, jag är så klumpig! Så nu har jag lånetelfon mobilen gick ialf på försäkringen tur! Men vi åkte och köpte pizza förut och när jag skulle gå ner för trappen så tänkte jag: shit om jag ramlar så går jag runt hörnet och vad gör jag inte halkar till, va rädd att tappa låne mobilen jag hade i väskan så på något konstigt viss snurrar jag till och slänger in kroppen i väggen, haha mobilen räddad och jag klara mig fint! Men nu ska jag inte tråka ut er mer.

Föresten tack Bine som fixa min sida idag, är hel nöjd underbara flicka!

Kommentarer
Postat av: Bajnishhh

Vad söööööt du är gumman! tur att mobilen gick på försäkringen ! o vi ska utomlands i sommar!!!!:D:D:D:D:D

2008-04-13 @ 11:38:47
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0