Trött...

Hopp vart inget att grilla, typiskt svenne väder att det ska börja regna :( Men vi åt gott endå och hade myspys, kanske lbir tattuering snart då, hoppas! Är skit trött ska upp om ungefär 7 timmar, träningsläger som sagt, tror det kommer bli mer bus en träning men jag är lika oskyldig som vanligt då =)

Jag skulle vilja förändra en himmla massa saker
och göra en hel del saker med!
Börja träna ordentligt
Spara mer pengar
Sköta skolan bättre
Flytta!!!
Gå ner i vikt

Äta mindre skit saker
Börja övningsköra
Tattuera mig
Picera läppen
Åka till örebro älsklingarna! <3
Åka utomlands!
Köpa massa nya grejor
Åka till ullared
Lösa en massa skit

Ja som ni ser mycket man vill göra hoppas att vissa saker kan ordnas ialf, men nej nu måste jag gå och lägga mig blir säkert att se tv en stund men god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0