Sunway

Ja ett tag sen man skrev, blivit dålig på det här med bloggandet. Men idag har jag ialf vart på ullared, hitta lite saker, ville köpa massor men inte råd liksom och mycket va bara i en färgade linnen och de finns ju även här hemma billigt så ja.
Men det blev ett par jeans,två linnen, två shorts, två leggins, en tjock tröja, hårspännen, balsam oh sånt till håret, godis, underkläder och en väska. Slängt massor kläder är sugen på att köpa nya tröjor ska på stan med Carro imorgon förmodligen får kolla då för ibland kan man hitta något billigt och fint. Annars fyller Steffi, Emma och Zabrina 18 idag och lilla Axel som fyller 17, ett stort grattis på er. Hoppas ni haft en bra dag. Det har jag åtminstone och imorgon är det fredag woho, hoppas den blir som planerad:)


Nu borde jag sova snart skola imorgon måste ta hem grejor och plugga över helgen ligger lite efter men det fixar jag ju, hoppas det ialf... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0