Ssssh

JAG ÄR DÅLIG!  Inte vart i skolan idag eller igår? Och varför är jag inte det? Jag vänder på dygnet och somnar sent och försover mig alldeles för länge som igår vakna halv 2? Idag låg även jag till sängen ända till klockan 2. Jag är alldeles för skoltrött, jag blir så besviken på mig själv, det är inte långt kvar nu jag förstör bara för mig själv. Jag bad ialf att Jenny skulle ringa och väcka mig imorgon, hoppas att hon kan få upp mig! Ja nu är det väl bestämmt från och med nästa vecka kommer jag att bo i ljungsbro varanan vecka 3 dagar i veckan. Det känns posetivt:)

Igår vart det att laga mat till Carro, kött, sötpotatis, sallad, bröd, och Chris speciela milshake mix ;)  Sen vart det träning, det va skönt! Glad att jag kom iväg, träning imorgon igen hoppas på att jag kommer iväg då med!
Oh skolan också! Så får jag ta hem och plugga i fatt det jag missa igår och idag, det är ju alltid nåt jag gör ialf men vore ännu bätte om jag någon gång kunde palla mig upp och faktiskt gå till skolan! Hatar att bara ligga hemma blir så otroligt rastlös men har ingen ork för att komma ut och hitta på något, så därför behöver jag verkligen komma iväg imorgon så att jag kan vända tillbaka dygnet ta hem skoljobb och komma iväg på träningen sen.

Jag vill sova nu men är inte det minsta trött, så vad ska man göra ? Se film kanske? Såg nyss: prinsen och jag, små töntig film som vanligt är såna det men jag gillar dem ialf!  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0