Sov unge

Ja jag borde sooooova! Men gör jag det nej?  Åh inte har jag fixat sidan en heller men jag orkar inte
någon lite snäll människa får hjälpa mig någon dag istället :) Kommer inte orka upp till praktiken i morgon, men nej spelar inte någon roll om jag går dit ändå måste ändå gå tidigare, ska till sjukhuset och prata med någon människa. Hm får väl se hur det går med den saken.  Jag är sugen på något att dricka men nae ingen jucie hemma , bara vatten och mjölk det vill jag ju inte ha =/ Vad synd det kan va om mig då haha :P Snart börjar skolan igen, shit! Undrar hur det kommer gå? Men inte långt kvar nu igentligen :) Sommar hm blir det öland tjejor? Jag vill verkligen dit!
Vill utomlands med men ingen har pengar så¨nae det blir nog inget med det som sagt. :( 


Vissa människor gör en så jävla glad, det krävs inte mycket och jag är så glad nu att jag har hittat tillbaka till två helt underbara vänner, ni vet vilka ni är och ni betyder! <3

Men eeh nu ska jag försöka sova ialf måste komma i tid till sjukhuset imorgon! :) God natt suckers :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

JAG BORDE MED SOVA! ska upp halv 6 ab0 :(

2008-04-09 @ 02:09:59
URL: http://jalusi.blogg.se
Postat av: bine

VI SKA TILL ÖLAND ASSSÅ !
:D
Fan jag vill åka utomlands med dig !!!!!!!
Hur kan man spara pengar på ett bra sätt? ;)

2008-04-09 @ 17:44:46
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0