Ja du..

Igentligen skulle jag bara skriv ut en sak sen gå och lägga mig,. men vad gör jag? Jo jag sätter migc och skriver här i stället, hm typiskt mig jorå. Är det bara jag som inte bryr mog om lhc lr ? Alla verkar helt besta av deras spel, jag bryr mig fan då inte :D  Jag är trött och glad endå, pluggat idag inte så mycket kvar och göra nu det är ju bra!

Tjejer om vi nu ska åkla tilla öland som  ni säger att ni vill, då måste vi planera? Vart ska bi bo, hur ska vi komma dit, hur länge? Asså middsommar dyrt och svårt att få platser, det krävs planering, jag har tält ialf, men det är bara en början av saker som måste fixa ju!


Om man har sökt sommarjobb när får man reda på svaret då? Om man fått eller inte? Det känns som tiden bara river iväg allt och att jag står helt tomhänt utan någon planerings alls, hm jobbigt att allt ska kosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0