Helgen

I fredags åkte jag till motala, kom hem på söndagen vart med massa folk hela helgen, inte har man sovit eller ätit mycket kanske därför kroppen mår som den gör nu. Vakna upp vid 11 förut att mamma stod och tryckte i mig drusocker hon hade ringt men jag hade inte svarat så hon åkte hem för att kolla .Jag låg som hon hade annat medvetslös blodsockret kunde inte mättas så lågt va det. Jag missa skolan, men det är annan sak,  men  jag måste trycka i mig mat för jag är fortfarande yr, jag mår inte bra, men jag är inte hungrig jag vet  att jag börjat äta dåligt och att mitt blodsocker jämt är lågt nu för tiden, men jag kan inte trycka i mig massor mat när jag aldrig är hungrig, fan vill inte bli inlagd ju så måste hitta nåt jag kan proppa i mig vill träna ikväll men det lär jag aldrig få göra om jag inte äter något nu. Bara ätit frukt och macka, och vad är det när man har den här sjukdomen, jag hatar att tvingas att äta massa bara för att klara av att stå rakt.!



Föresten är jag arg, arg på människor som sitter och pratar om sig själva om hur de ser på andra och sitt liv , om vad de tycker om och inte, sedan någon timma efteråt göra en helt annan sak,  vända allt man suttit och pratat om emot. visst jag känner dig inte, men sitt fan inte  och ljug för mig, du har inte en chans killen,. ialf inte oss mig idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0