Mina senaste två veckor.

Förföra måndagen va jag med Iza, vi snackade och kollade på första Harry Potter filmen. Förföra tisdagen var jag barnvakt 15-18.30. Sen vart det att käka med Steffi.
 
Jag och Steffi i sommras.
 
Förföra onsdagen var jag barnvakt i en annan familj 15.30-17.30 och sen vart det att umgås med Beccy och Mats. Förföra torsdagen var jag barnvakt ännu en gång åt min tredje familj. 16.30-20.
Förföra fredage vart det att ta prover på vårdcentralen för min diabetes och sen blev det jobb på Bergas fritidsgård 18-00.
Förföra lördagen var jag barnvakt åt den familjen som jag var hos på torsdagen.
9.30 - 11.30. Sen vart det att åka hem till Matilda. På kvällen jobbade jag 18-00 igen på Bergas fritidsgård.
Förföra söndagenvart det att käka med Beccy och Mats.
 
Bygga torn är en av alla saker jag gör som barnvakt.
 
Föra måndagen var jag på sjukhuset för min diabates, det såg helt okej ut, men behöver bättras på! Sen jobbade jag som barnvakt 16.00-20.30. Föra tisdagen var jag så seg så det ända vettiga jag gjorde var att ha en skype intervju. Föra onsdagen Jobbade jag på Diva (tjejverksamhet) 14-20.30. Sen vart det en fika med min Steffi.
 
Fick den här fina presenten av henne. Så himla underbar är hon!♥
 
Föra torsdagen vart det att vara med Natta, vi gick på ikano och besökte en annan liten butik jag aldrig varit i förut som hade sjukt fina och billiga saker! Ligger i Johannelund för er som bor i Linköping :) Sen vart det hem för att packa, och göra iordning i garderoben då jag forfarande inte villat släppa sommaren och inte tagit fram alla tjocktröjor! 
 
I helgen  åkte jag till Karlskoga 6 på morgonen, träffade lärare och elever som jag saknat! Hängde med saidou som jag lärde känna i Gambia som nu pluggar på skolan. Sen vart det att åka hem till Roxanne där det bjöds på Smörgåstårta och sen vidare till Anders och Sabina för skräckfilms kväll. I lördags vart det att besöka Martin grav för första gången med Pelle sen begravninge. Lämnade hjärtat  med ängeln på till honom.
 
Saknade vän♥♥♥
 
Sen tog vi en fika på pumphuset där de hade modevisning mitt i allt :)
 
På kvällen vart det först att se Annabelle med Anders, Sabina och Pelle. Sen hämtade vi upp Saiodu så åkte vi för att se Sebbe rappa i rampaborg, träffade lite folk jag kände där med. Kul!
I söndags vart det att åka till Roxanne igen för att vara där tills jag skulle åka hem. Var ett elfel i Hallsberg så kom hem två och en halv timmar senare en vad jag skulle! :(
 
Idag (måndag) Har  jag fixat med lite saker och sen varit barnvakt 15-18.
 
En bild på mig tagen för två veckor sen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Var länge sedan jag såg Harry Potter, måste se om de filmerna snart :)

2014-10-28 @ 10:53:49
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mycket barnvaktande för din del hör jag:)

2014-10-28 @ 13:50:28
URL: http://sessie.se
Postat av: vivi

Åh beklagar att du förlorat din vän, så ung. Det verkar ha varit två som gått bort unga, sådant är alltid lika orättvist <3
Kramar !!

2014-10-28 @ 20:56:17
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: natalia

Så fint hjärta du lämnade <3
Beklagar, livet är så J*vla orättvist!

Kramar<3

2014-10-29 @ 10:18:21
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica Högberg

Jobbigt när så unga går bort...
Fin bild på dej=))

2014-10-29 @ 12:24:14
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: anniepiie

Vilken fin present du fick!! :) Och fin bild på dig, du passar bra i lugg! :)

2014-10-29 @ 19:03:38
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Usch det är så hemskt när unga människor mister livet

2014-10-29 @ 21:02:50
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Vivi

Så intressant att se fotna du tagit i inlägget ovan, en annorlunda vardag mot vår :)
Sv. ush beklagar igen, så hemskt stackars stackars familj <3
Kram

2014-10-30 @ 21:36:55
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0