Jobbar på.

Föra måndagen jobbade jag först i Linghem i deras rastverksamhet 9-15.30. Sen började jag mitt nästa pass på fritidsgården i Ekholmen 16.30-21.30. Föra tisdagen jobbade jag i Linghem 9-15.30. Sen blev det hem till Beccy en sväng innan jag drog vidare till Tallbodas fritidsgård för att jobba 18-21.30.
 
Jag och Beccy föra sommaren.
 
 
Föra onsdagen vart det att fixa lite. Sen vart det att jobba på Diva (tjejverksamhet) 14-20.30. 
Föra torsdagen vart det först att vara med Natta, sen blev det att vara barnvakt 15.30-18 och sen hem för att fixa lite.
I fredags vart det att jobba i Linghem 9-14.30 ( Jag jobbar ju hela November nu mån,tis,fre just i Linghem på deras rastverksamhet.) Sen på kvällen vart det att vara barnvakt 18-23. Vi hade pyjamas party och kollade på film.
I lördags vart det att jobba som barnvakt igen hos samma familj som på fredag kvällen.14-17. Sen skulle jag jobbat som barnvakt på kvällen åt en annan familj. Men det blev inställt pågrund av sjukdom. Det som var så typiskt med det var att jag hade tackat nej till ett fritidsledarejobb kvällen innan, då det fortfarande var aktuellt med att jag skulle jobba som barnvakt då. Så dåligt att man bara har numren till fritidsgårdarna som är stängda under dagen på lördagar. Hade jag haft någons nummer hade jag ju fått jobba. Vill jobba jämt just nu, så jag kan ha betala av mitt visum och flygbilljet till Australien och ha något sparade pengar med mig.
I söndags vart det att vara med Maria. En fika, promenad och snack hemma hos henne.
Idag har jag jobbat i Linghem 9-15.30. Larmet strulade på gården så vi kom inte in, ringde runt till massor folk och tillslut kom en larmkille som kunde hjälpa oss in. Bara 3 timmar efter öppningstid :/ Sen nu ikväll har jag jobbat som barnvakt 16-20.30.
 
Bjuder på en bild på mig ifrån September där jag ser halvtrött ut, men då trött på att gå vänta för att få börja jobba massor och nu trött och glad för att få jobba!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Älskar lugg!:D så söööööttt!:DD Verkligen!:D

2014-11-18 @ 00:40:44
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

kul med mycket jobb :)

2014-11-18 @ 08:15:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: natalia

Åh vad fin du är! :)

Svar: Tack!
kristin samuelsson

2014-11-18 @ 09:05:58
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Så fina bilder! :) Och du passar verkligen SÅ bra i lugg! Jag hade själv lugg under nästan hela min låg och mellanstadietid men lät den sedan växa ut lagom till högstadiet började hihi :)

Hoppas annars du mår fint idag och får en bra dag! :) Massa kramar♥

2014-11-18 @ 10:01:09
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

sv: Tack så hemskt mycket! Vad kul att du gillar min förslag. Det glädjer mig :)♥

Jodå maten rullar på bra likaså vikten. Klart det känns tufft emellanåt och att ångesten kommer och knackar på och gör sig påmind. Men jag kämpar på så gott det går och det går framåt :)

Hur mår du själv och vad hittar du på idag?
Stor kram! ♥

2014-11-20 @ 10:10:54
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0