Typiskt!

Ja ni gott folk! Hur gick det för mig och Emil med att hitta ett matställe då? Jo det gick inte! Han ville bara ha kebab och jag ville absolut inte ha kebab och pizza utan jag var sugen på grekisk mat eller någon sallad men inte han. Så vi gick och tjaffasade om vart vi skulle och det slutade med att vi åkte till Linköping och åt på five teaste. Jag åt hamburgare och pomfritt va ganska gott och det dög väl och Emil fick sin jävla kebab. Synd att vi alltid ska ha såna problem att bestämma oss. Precis som en annan gång då vi skulle äta pizza. Gick runt hela stan i Linköping och tillslut valde vi en pizza en bit utanför stan, alltså typiskt oss att ha svårt att bestämma oss och komma överens!

Bilden är vid resecentrum i Norrköping och är tagen i september 08. När jag och Jonny skulle se HIF mot Norrköping. Jag ville ju se Henke Larsson spela! =)






Fråga till er läsare :)
Om ni äter ute vad äter ni då? Och brukar ni ha svårt att komma överens med den ni ska äta med om vad och vart ni ska äta?



Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: kul att du vill vara med! kolla in imorn för då avslöjar jag finalisterna. :)

2010-01-25 @ 22:49:14
URL: http://brunettbloggen.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vackra Norrköping <3 Hehe.



Vi brukar aldrig ha problem med att välja vad vi ska äta när vi är ute.

2010-01-25 @ 23:11:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tycker också det är synd att det är dyrt med det som är bra för oss.

2010-01-25 @ 23:11:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0