Funny people

Igår såg jag på funny people!



Handling
George Simmons (Adam Sandler) är en framgångsrik komiker som får sitt liv upp och nedvänt av beskedet att han har leukemi. Plötsligt framstår alla år med groupies, limousineresor och kraschade förhållanden som fullkomligt meningslösa och George inser att han inte har en enda riktig vän. Ira är (Seth Rogen) är ung och ambitiös men tvingas jobba på ett snabbmatshak för att skrapa ihop till hyran och kämpar med att få igång en karriär som ståuppare. När deras vägar korsas anställer den trötte mästaren Ira som assistent och en märklig relation får en början.


Min åsikt
Det här den sämsta filmen jag sätt med adam sandler, jag som brukar gilla han. Skämten fatta jag aldrig riktigt? Tyckte de va ganska kassa och filmen va för lång den höll faktiskt på i 2 timmar och 25 min! De borde kortat ner den så mer hände på kort tid. Jah tycker inte att det här var en komedi utan bara en dyster och tråkig drama film, men samtidigt va den inte ett dugg sorlig heller. Inga såna här " naaw" scener och inga assgarv heller. Var mer" "jaha skulle jag garva nu?"

Det va en stor Besvikelse! Den enda som får ett plus är väl första delen av filmen så den får 2/5.. Tror jag kanske bara borde få 1 till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0