Till akuten :0

Igår när jag duschade så kände jag mig yr helt plötsligt, det dunkade till i bröstet, klockan va då runt halv 2 på natten och jag hade tänkt gå och lägga mig. Jag gick ut i köket och la mig ner i kökssoffan, började att andas tungt och det blev jobbigt satte mig upp och fick ett glas vatten av Jonas ( han va som tur hemma hos mig)  Började att skaka massa och det gjorde jätte ont i brösten och upp till, ville bara somna, fick kämpa i mot för att ögonlocken inte skulle stängas. Tog mitt blodsocker och det var högt så högt som det är sällan. Men aldrig i hela mitt liv har jag mått så här. Jonas väckte mamma och mamma ringde sjukhus upplyssningen, de skickade en ambulans. Jonas fick hålla i mig eftersom jag knappt kunde gå, hamnade på akuten där de tog massa prover. Blodtrycket var bra men plusen pendlande med stora skillander upp och ner. Vid fem tiden hamnade jag på hjärtavdelningen, fick sova ungefär en 30 min innan jag var tvungen att ta lugn röntgen. En timma senare väckte de mig igen för att ta prover senare var det fruksot. Fick inte mycket sömn, låg i samma rum som tre andra, bara gamlingar där men trevliga var dem. Har gjort massa pover hela dagen, men de hitta inget svar:S Fick åka hem vid tre idag, när vi kom hem hade jag ont i huvudet av sömnbristen somnade då i Jonas famn. Antaligen beror det här på allting som hänt på senaste tiden och att jag är så stressad och har för mycket att ta hand om. Mamma ska ringa skolan, för jag har mycket kvar men om jag ska stressa igenom mig allt, vet man inte hur det kan gå, Måste försöka tänka på mig själv för en gång skull, önska mig lycka till tack. Fö jag vet inte hur man gör ^^ Men nu mår jag bättre, har ont i bröstet då och då. Men nu kan jag ialf andas och gå själv =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du mår bättre nu gumman !

2009-05-03 @ 09:48:53
Postat av: ella

men usch då, hoppas d inte händer igen och ta det lungt nu! Tänk på dig själv och din hälsa :) / <3 Ella

2009-05-03 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0