Borde sova..

Men som vanligt kan jag inte och vill inte ta sömntabletter i natt igen. Ja kära vänner har börjat med det igen för er som inte visste det så har jag tagit det en gång förut. Men nu är jag tillbaka på det igen, och så ännu en sak jag glömt berätta jag har hjärnbrist! Så också därför jag kan sova bort hela dagarna ibland och ändå va skit trött så nu vet ni det med ;) Jaha vet inte vad jag ska skriva har bara bestämt mig för att försöka hålla bloggen i liv så borde skriva lite oftare men kan ju lägga upp mina planer inför veckan som jag vet att många stor bloggare gör, aa man måste ju testa "trenden" som sagt ;)


Måndag: Ikano med steff och när jag kommit hem ska jag nog cykla på motion cykeln :)

Tisdag: Möte, sen träffa Cilla på stan sen försöka ta mig till simhallen och träna sen på kvällen träffa Emil.

Onsdag Monsterungarna kommer hit så ska nog leka med dom, mamma sa att vi hade en pulka i förådet så ska fråga om de vill åka med mig ;) Kanske så tar jag mig tid och ork för att träna med!

Torsdag: Fira julafton med familj och släkt!

Fredag: Kanske åka hem till Jonas om jag inte gör det på torsdag kvällen eller skjuter upp det ännu längre?

Lördag: Om jag är hos Jonas ska vi fira hans fader, annars får jag se :)

Söndag: Stan och ikano på mellandagsrean!

Sen så kan det även ske ändringar under veckan för sånt händer ofta!

En snöig kväll då jag och Josse va ute och lekte i snön, vintern 05!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var mycket snö vintern -05!

Vi tar såklart med oss pulkorna till ungarna!!

2009-12-21 @ 13:05:28
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Martina

Men va bra. Prata med steffi idag :D

2009-12-21 @ 14:38:05
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0