Vi har varit små!

Idag så satt jag och snackade massa med min vän Nazanin vi har varit kompisar sen vi var 10 då vi började i samma klass visste redan vem hon var innan eftersom vi gick på samma skola men vi brukade inte umgås. Men när vi väl började i samma klass vart vi bra kompisar och jag har jätte många roliga minnen med henne. Kan ju alltid dela med mig?

Jag, Nazanin och Rebecca brukade ofta busringa folk på mellanstadiet en gång så låtsas vi att vi ville bli artister så vi ringde och fråga folk om de kunde lyssna på en låt och sen bedöma så vi satte på ett band där någon artist sjöng och jag lovar flera trodde på oss och gav många frågor och vi spela bara med (Y) Vi ringde även och sa att de va med i en radiomatch tävling så fick de lyssna på en låt och om de svara rätt så sa vi att de skulle gå in på radiomatch hemsida och kolla om deras namn fanns med kommer ihåg en tjej som vart överlycklig! HAHAHAHA , stackarn :0

Jag brukade även följa med Nazanin på Iranie fester eftersom hon är iranie, så vart mycket dans och mat och maten man fick va alltid underbart god!

När jag fyllde år något år så baka hennes familj tårta åt mig och hennes syskon och kusin hade köpt lite små saker och ritat till mig! Snacka om att jag fick tårar i ögonen, ingen har uppvaktat mig så förut! Det här va någon gång på högstdiet då jag va beroende av apelsinjucie så fick fyra lite jucie av henne! Jag va ju helt överlycklig :D

När vi gick på mellanstadiet brukade vi ta whisky glas och hälla äpple jucie i sen pratade jag med bondig röst och vi satt bara och ass garv åt inget! Älskar när man bara kan duma sig och ha sjukt kul åt det fast att det egentligen är hur löjligt som helst!

Så ja det va lite om det, vad gjorde ni för lustiga "bus" när ni var små? Kommeneta och berätta så jag får något kul att läsa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

moviestream.se men dom håller på o göra om nu på den sidan så tar väl ett tag innan den funkar igen :)

2009-09-01 @ 16:05:41
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: Jessie

Fyfan vad jag skrattade åt det ni gjorde mot tjejen som blev överlycklig. Sjukt roligt ju, sånt borde man göra ofta! HAHAHA <3

2009-09-02 @ 00:54:29
URL: http://perfektionism.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0